Doğum yapalı 3 ay oldu fakat dikislerimin ağrısından korse kullanamadim artık kullanmak istiyorum ağrılarım da azaldi güzel toparlyan kumaşı sert olmayan bı korse istiyorum memnun kaldığınız markaları paylaşabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler...