Oğlum 6 aylık ve haftaya dr kontrolümüz var. Tam anlamıyla ek gıdaya başlarız diye düşünüyorum. Ama 5.ay kontrolünde dr meyve suyu tadımlarına yarım çay bardağı olacak şekilde başlattı(3 gün kuralı ile tabiki). Açıkçası biraz endişe ediyorum. Genelde meyve/meyve suyu ile başlayanlar sebze ve diğer gıdaları zor alıyor ya da hiç almıyormuş. Meyve ile başlayıp sıkıntı yaşayan oldu mu acaba?