Sinirden ölücem😠😠😠Bebeğim 1 ay 5 günlük,pazartesiden beri büyük çişini yapamıyordu yapamadığı için düzenli uykusu olmuyor, Biraz önce kayınvalidem ne yapsın bebeğinin poposuna şırıngayla bildiğinizzz bulaşık yıkadiğımız deterjan enjekte etti. Büyük çişini yapabilsin diye 😡kendimi zor tuttum eşime mesj attım böyle bisey varmı ya doktor diye bisey varrr, oğlum ıkınırken ıkınırken bir sürü yaptı uyutamadigim bebek saniyesinde uyudu mama çok nadir kullanıyorum dün uyumayıp sürekli emdiğinden sütüm birikmedigi için mama verdm