elmaliturtam Resmen benimkini anlatmıssınız. Aklım çıkıyor hasta olacakta şurup içiremereceğim diye. Hele ateşlendiğinde canım çıkıyor bir yudum gelse ağzına deli gibi kusuyor. Ben de en son çare ateşi çok fazla yükselirse fitil veriyorum. İşin kötüsü benimki sudan başka bir şey de içmiyor. Belki içer diye hazır meyve suyu bile aldım onu da tükürdü. Şöyle rahatlıkla kaşığa ağzını açıp uslu uslu şurubunu içen , hatta şurubu seven çocuklara imreniyorum, maşallah.