Kizlar bebegim parmagini emiyordu bizde emzik emsin dedik avent ultra air soft verdik. Simdi 4 aylik ama kilo olarakta boy olarakta gelisimi 6 aylik bebek gelisiminde zaten dogustan iri bi bebekti. Simdi emzigini degistirdim ama 0 6 ay alamadm 6 18 ay almak zorunda kaldim cunki hic bir yerde bulamiyorum. Bulduklarimda hep pembeydi.almadim.sorum şu ki 4 aylik ogluma 6 18 ay numara emzik versem acaba bisiy olurmu dis gelisimine falan zarari olurmu boyle bi konuyu arastiran soracak bi doktoru olan varmi bana yardimci olurmusunuz ? Baya uzun oldu hakkinizi helal edin