Kızlar bebeğimi ilk zamanlar babynestte yatırdım. Ama 2 aylık oldu ve rahatsız olmaya başladığını düşündüm. Besigine yün döşek koydum onda yatırdım bir süre. Ama kafası bu aylarda agir olduğu için kafasınin şekli çıkıyor. Kafasının düzleşmesinden korkar oldum . Sünger yatakta yatırmaya karar verdim. Siz nasıl yatakta yatıyorsunuz?