erdeminannesi12 ayda veriliyomuş bilmiyodum akşam garnitürün içinden iki tane bezelye yedi sonra farkettim ki vücudunda minik minik kızarıklıklar olmuş kol bacak ve yüzünde yok başına gelen var mı kızlar
Zumra- erdeminannesi12 canım bezelye alerjisi var mı bebeğinde nolsu durum bende 7 aylik oğluma verdim kollarında kocaman kabarcıklar oldu dün farkettim doktora gittin mi
erdeminannesi12 Zumra- merhaba konuyu hatırlamakta biraz zorlandım çok uzun zaman olmuş ama bizimkisi ateş sonrası döküntü olmuştu o zaman 🫠
Zumra- erdeminannesi12 ates olmadı şükür bizde acile gittim alerji damlası verdi döküntü içinde krem verdi