Kbradmm 3bucuk aylik bebegimde dun gece 37.8 atesle beraber balgamli öksürük oldu atesi suan yok cok sukur düştü ama balgamli öksürük nasi geçer nasi atilabilir balgam surekli burun temizliyorum ama gitmiyor bazen kusarak cikartiyor
Esra35_ Kbradmm doktora bir görünün kızımı kontrole goturdum cocukların hepsinde saydıgın şikayetlerle ordaydı salgın gibi bır sey bır de hava cok müsait
Paradiseeeee Kbradmm ilaç kullanmadan geçmiyor canım 3.5 aylıkken oglum da öyle oldu öksürük ilaç içince 2.3 güne geçiyor da bakgam atmak zor doktor demişti ateş bile 2.4 güne düşer ama balgam atmak kolay degil 15.20 güne anca çıkartır biter demişti ki hakkı çıktı
Ayssss1 Kbradmm insallah ama iyice ilerlerse iyileşme süreci uzar ama daha yeniyse belki soguk buhar cihazı falan önerebilir hava verebilir
Arden61 Merhaba benim oğlumda 4 aylık geçen hafta ateşlendi öksürüğü oldu. Öksürük için Prospan ilacını verdi doktor. Sarmaşık özünden yapılan bitkisel bir ilaç. Daha öncesinde bende kullanıyordum çok etkili. İnşallah sizin bebişinize de şifa olur 🤲