Zeynpalya Merhaba anneler kizim 13 aylik inek sutu keçi sutu vermek istiyorum gunde ne kadar vermeliyim ve sade Süt mu biraz suyla karistirmaliyim deneyim li anneler bilgilerinize ihtiyacım var simdiden cok teşekkür ederim 🙏🙏🙂🙂
Huysuzbebe Zeynpalya Ben suyla inceltip veriyorum bir saman sonra su koymadan verecem başlangıçta böyle verdim
elifineylulu Zeynpalya Benim kızımda 14 aylık sütü sevmiyor malesef her şekilde denedim sevdirenler nasıl sevdiriyor acaba bende bekleyip tavsiye alayım
SumeyraSs Bizim doktorumuz eğer emiyorsa güzel bir şekilde, 2 yaşına kadar inek sütü vs vermene gerek yok demişti. Ben de hiç vermedim o yüzden. 13 aylığız.
Zeynpalya SumeyraSs hamileyim dusuk riskim var memeden ayirmaya calisiyorum bu yuzden extra sut ve ek gıda seklinde dusunuyorum
Ee0404_2785 elifineylulu benim oglum da sevmiyordu bal karistirark veriyorum simdi cok sevdi oyle icmeye basladi bi deneyin belki sever
masalcik elifineylulu Niye bu kadar istiyorsunuz ki inek sütü icmesini.doktorlar hiç önermiyor onun yerine peynir yoğurt kefir verin diyorlar
Minakanne Zeynpalya BeN 1 yaşına girdiğinden beri veriyorum 2 yaşına girecek hala içiyor çokta seviyor ama onada 3 gun kuralını uygulayın alerjisi varmı yokmu tespit edersiniz
Umay_ Zeynpalya Günde 500 ml geçmeyecek şekilde verebilirsiniz inek sütü. Bizim doktor o şekilde önerdi. İnek sütünü artık hazmedebilir. Suyla karıştırmaya gerek yok. Ben pınar organik ya da için organik kutu sütlerden alıyorum küçük 200 ml lik kutular rahatlık oluyor 😊
Umay_ Zehraazzz Sizin yaptığınız gibi de olabilir tabii,isitilabilir. Ama ben isitmakla uğraşmamak için küçük kutu alıyorum. Benim kız biraz sabırsız oluyor sabahlari 😀. Bi sabah uyanınca 200 ml kutu içiyor bi de uyumadan önce. Toplam 400 ml oluyor günde 😊
Ee0404_2785 Zeynpalya benim oglum 12 aylik yeni veeiyorum bal karistirarak inek sutu veriyorum bir sorun gormedim cok sevdi
elifineylulu masalcik çok istediğim birşey değil ama bu aralar memeye bağımlı yaşıyor resmen biraz olsun rahatlatır belki diye düşünüyorum
Woody Zeynpalya 1 yaşında doktor vereceksen maksimum 1 kahve fincanı kadar ver demişti Sizin yerinizde olsam mamaya başlarım