Uykusu gelmeden götürmeyin o zaman canıma okuyor valla , bakıyorum uykusu hiç yok gidip bırakıyorum. Bide öncesinde sakinleştirici piyano tarzı bir müzik açıyorum. Altını değiştiriyorum, mama içiriyorum, dişlerini fırçalıyorum, burnunu açıyorum derken müzikle mayışıyor. Sonrası nasıl uyutuyorsanız onu yapmak. Ben kucağımda pışpışlıyorum. Şu sıralar direniyor bilmiyorum 🤷♀️ diş çıkarıyor. ama normalde kısa sürede dalıyor. Öncesinde müzik vs açmadan yok imkanı yok kucağımda çıldırır bırak vs tarzı direnip bağırıyor. Her ay değişiyor gerçi daha neler göreceğiz bilmiyorum.