Elvankk Oğlum 4 aylık ve uyku uyumuyor çevremdekiler çok güldüğü için uyumuyor diyorlar ben inanmıyorum ama sizce doğru mu?
Kubravera Elvankk bebeğim doğduğundan beri gülüyor. MaşaAllah gece de gündüz de çok güzel uyuyor. Hiç alakası yok 😄
ceyhunun_annesi Elvankk ya ne alakası var saçmalamasınlar bizimki de guluyo ama uyuyo ha bazen inadı tutuyo uyumuyo ama gülmekle ne alaka 🙄 ne diyeceklerini şaşırdılar iyice
Pembebeyzmavi Elvankk acaba şey demek istemiş olabilirler mi benim kızımda uykuya yakın çok gülüp coştuğu zamanlarda zor uyur
Seda1635 Elvankk insanlar ne diyeceklerini şaşırır oldu, maşallah ne güzel işte hep güler yüzlü sağlıklı bir bebek olsun inşallah
Bebek-annesi Elvankk hiç böyle saçma şey duymamıştım 😃 4. Ayda uyku gerilemesi var canım ondan öyle 40 gün falan sürüyor geçiyor o dönem sabret gülüyorsa ne güzel maşallah hep gülsün 🧿