-Yasminnn_75_ Moralim çok bozuk sağlık ocağına gebelik testi için gittm kan değerlerini öğrendim de geldm ve çok kötüymüş ferittin mi ne bi değer 299 muş hiç iyiye alamet değil dedi bileniniz var mı yaşayanınız var mı
BBmom -Yasminnn_75_ ferritin genel olarak demir depoları için kullanılıyor olsa da aslında akut faz reaktanı olarak geçer.Yani türkçesinvücudunuzda enfeksiyon bile olsa artabilir. Yani oldukça oynayan bir değer. Asıl vücut demiriyle ilgili bilgiyi demir ve demir bağlama kapasitesi (dbk) ölçümü verir. Abartılmış bir yorum gibi geldi bana . İmkanınız varsa bir iç hastalıklarına randevu alın güzelce bilgilendirilin. Olur olmaz böyle yorumlar yapanları anlamıyorum🤷🏻♀️
havvaguzey -Yasminnn_75_ yakınlarda covid geçirdin mi canım covidde çok yükselir yada başka akut bir enfeksiyon zatürre gibi eğer gecirmediysen mutlaka bir dahiliye ye git
RainOverMe İlk defa duydum cok gecmıs olsun demır içeren gıdaları tuketmemeye calısın dr a gıdene kadar. Bır de bazen sonuclar yanlıs cıkabılıyor hemen kötü düşünmeyin testı tekrarlatın bence🌺
-Yasminnn_75_ BBmom şuan ne olduğunu anlamış oldum çok sağolun ban dahiliyeye git dedi en kesin sonuç iç hastalıkları mıdır. Yani çok abartılı şeyler söyledi dediklerim bunlar bana birde korkma diyor elimde bebekle moral sıfır çıktım ordan
Pembecicek -Yasminnn_75_ -Yasminnn_75_ bende doğum sonrası olmuştu sizinki gibi çok yüksekti bende kaşıntı yapmıstı vücüdumda. Bi süre pekmez gibi demir yapan yiyecekleri kestim 2 hafta içinde normale dönmüştüm
BBmom -Yasminnn_75_ hem tetkik tekrarlanmış olur hem de doğru bilgiyi verecek dahiliye doktorudur o branşa giriyor. Değer yüksek ama çok çok yüksek de değil yani. 🌸
-Yasminnn_75_ Pembecicek doğumdan sonra ne zaman benim şuan 5 ay oldu doğum yapalı endişelenmelimiyim korkuyorum gerçekden kötü şeyler duyunca
Pembecicek -Yasminnn_75_ doğumdan 1 ay sonra başlamıştı 🤗 endişelenmeyin ama eğer ciddi olsaydı bişekilde biyerinizinde sorunn olurdu yoksa büyük sorun yoktur inşallah 🤲🏻
-Yasminnn_75_ havvaguzey yok geçirmedim hiç bir belirtisi de yok biryerimde ağrımıyor o zatürre dediğiniz belirtisi ne ki üşüme felan mı
Arasinannesiiiii -Yasminnn_75_ sağlık ocağı doktorunun dediğine niye bakıyorsunuz ferritin değerimi yukseltebilmek için 1 ay arayla 2 tane ferinject serumu takıldı. Demir depoları oluyor ve kadınlarda 200 e kadar normal çok aşırı yüksek değil sizin. Bence dahiliyeye görünün böyle pratisyen hekimlerin sizi korkutmasına izin vermeyin.
-Yasminnn_75_ Arasinannesiiiii işte hemen yenik düşüyorum onlara doğru diyosunuz cuma günü gidicem en iyi sonuç doktor söyler geçmiş olsun sizede bidaha rabbim yaşatmasın