Duygu19arya 2ay 20günlük bebeğim var 2aya girdikten sonra kakasını haftada bir yapmaya başladı yapmadığı günler rahatsızlık duymuyor bu durumu yaşayan var mı? Doktor normal olduğunu söyledi
Ayssss1 Duygu19arya 1 aylık olduğundan beri benim bebeğimde öyle doktorumuz normal diyor ilk zamanlar haftada 1 bile yapamıyordu fitille yaptırıyordum şimdi haftada 1 yada 2 kendisi yapıyor rahatsızlık duymuyorlar ama benim bebeğim 7. Gün hâlâ yapmadıysa ıkınıp ağlıyordu sürekli yapamıyordu fitil veriyordum
Duygu19arya Ayssss1 başka bir doktora götürdüğümde de aç olduğunu sütümün yetmediğini söyledi onun için kakasını yapmıyor dedi
sincapinannesi Sadece anne sütü alıyorsa normal diyorlar 15 güne kadar .. mama alıyorsa ve çocuğa rahatsızlık veriyorsa o zaman kabız oluyor