Uyumsuzz Esranur130213 banada verdiler 7.hün kontrolde bandajı çıkardı losyon verdi bunla dikişlerine pansuman yap dedi
Clouds Uyumsuzz ben batikon sürdüm gazlı bez koydum sabah akşam bir hafta boyunca , sonrada o bölgede dokununca ağrı oluyordu onada rif kapsül damla kullandım 1-2 gün .
Evrim1906 Uyumsuzz bilgim yok canım normal dikiş mi senin ki bende hiç öyle olmadı estetik dikiş ne pansuman nede krem falan demişti doktorum
Evrim1906 Uyumsuzz anladım canım estetik dikiş o zaman krem falan sürmene gerek yok bana hiç bişey vermemişti doktor sadece havalandır duştan sonra kurula kesinlikle ıslak kalmasın demişti