Merhaba 7 gün önce sezeryan doğum yaptım dün pansuman yapıldı dikişlerime bir tane losyon verdi doktor sabah akşam sür batma kaşınma vs yapmasın dedi ama fiyatı çok pahalıydı alamadık. Bunu kullanmasam bi sorun olurmu veya başka bi önerisi olan varmı ? Gerçekten batma yapıyor arada