Benim bebeğim dört aylık ama nasıl hissettiğinizi anlayabiliyorum. Hele ki yalnız hissettikçe sanki zaman da geçmiyor gibi geliyor ama inanın zaman çok hızlı. Kırkı çıksın,iki aylık olsun,aşısı,tepkileri,keşfetmesi derken çabucak geçiyor zaman. Bugünlerin asla tekrarının olmadığını düşünün. Bebek güzel şey,annelik ise daha güzel😍💗