Aysegullll233 Ayından sonra hep zor yapıyor 2-3 sefer acile gittik lavman yaptılar yapmıştı ozaman doktorlar (birden fazla doktora götürdm) biri hariç hepsi normal anne sütü alıdğı dedi 10 gün yapmadığı oluyor en son geçen cuma gittik doktora maflon diye bi damla verdi ve dışkısı siyaha döndü karnı hep gurul guruldu ve geceleri çok ağladı gündüzde öyle napsam bağırsakları düzene girerki🥺