Hanımlar merhaba, 2.5 aylık oğlumun burnu sürekli tıkalı ve balgamlı öksürüyor. Hastaneye götürdük ciğerlere inmiş maalesef onun için antibiyotik kullanıyoruz düzelme var çok şükür ama şu öksürük ve tıkanıklığa çare bulamadım. Sürekli burun aspiratörü ile çekiyorum ama çocuğum çok ağlıyor. Uyurken hırıltıdan nefes alamıyo ve sürekli uyanıyor. Sizin bildiğiniz denediğiniz şeyler nelerdir. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim