Selam arkadaşlar.
Oğlum 14 aylık ve genel olarak iştahsız bir bebek.
Çok zor yemek yediriyorum, hatta ben yediremiyorum kaşık gördüğü anda tişörtümü kaldırıyor emmek istiyor.
Çalıştığm için annemler gün içerisinde zar zor yediriyorlar. Hafta sonları ben evdeyken hiç birşey yemiyor sadece emiyor.
bunu nasıl aşacağımızı bilmiyorum zamanla emmeyi bıraktığında olur diye düşünüyorum.
doktor verebildiğiniz ufak tefek şeyler yaramış dedi 13 aylıkken 11 kiloydu gelişiminde hiçbir sıkıntı yok vitamin değerleri de normal.
o yüzden zamana bırakıyorum.
ama asıl mesele şu; benim oğlum kahvaltıda bulamaç, öğlen püre kıvamında çorba ve akşamları emerek uyuyor.
14 aylık bir bebeğin sebze köfteleri, mücverler, pankekler yemesi gerekmiyor mu? 14 aylık bebeği çorbayla besliyoruz resmen. Bişeylerle oyalanırken ağzına tıkıyoruz. Bahsettiğim katı gıdaları asla yemiyor eline verince mıncıklıyor oynuyor.
Bu durum beni tedirgin ediyor, bu aylarda bebeği olan anneler siz neler veriyorsunuz?
bu arada pütürlü olmasıyla vs ilgisi yok istediği bişey olunca (bisküvi gibi) gayet güzel ısırıp yutuyor.
onun problemi yemekle.. sürekli değişik şeyler deniyorum ilk kez tattığı şeyleri yer genelde bebekler diye ama hepsi çöp.
nasıl düzelir, düzelir mi fikri, deneyimi olan paylaşabilir mi?