Asliiibensu benim bebeğim 40+2 de 2950 kg doğdu 2890 hastane çıkışıydı 1. Ayda 4100kg idi sadece anne sütüyle yani az değil bebeğinizin aldığı kilo, düşük kiloda doğan bebekler daha hızlı gelişim gösteriyorlar zaten doktor kontrolüne gittiğinizde doğum kilosuna göre değerlendirme yapacak o yüzden gayet güzel kilosu canınızı böyle şeylerle sıkmayın hiç ☺️