Miradmrky Kızlar bebeğim zayıf kaldı doktorum mama önerdi kolik olduğu için ağlamaktan içemiyor bu mama nasıl iyi geliyor mu kullananlar ?
Melek2401 Ben kabızlık problemi için kullanmıştım ama mama kesinlikle erimiyor kaynar suyla da yaptım çok fazlada çalkaladım ama olmadı biberonun ağzını tıkıyor bi kutu kullanıp bıraktım malesef
Elegance Bizede iyi gelmedi bir kutuyu bitirmedik bile aynı işlevde olan aptamil conformil çok iyi gelmişti