EsmaTugra Kızlar 1 ay 4 günlük bebeğim var 2 gündür çok huzursuz sürekli ıkınıyor ağlıyor. Günde 3 4 kez tuvaletini yapıyor ama normalden sulu acaba bebeğim ishal olabilir mi ? 2 gün önce 1 aylık aşısı oldu onla ilgisi olabilir mi ?
Sefika19 EsmaTugra kuzum belki cisinide yapiyodur ondan sulu oluyodur bzide 2ayliigiz bazen bizimde oyle oluyo Ikinmasi da gazi olduğunu gosterir Ayaklarini geri cekiyo mu kendine dogru
EsmaTugra Anne112 dr gittim bugün ishal olmuş bebeğim bir aylık aşısından dolayı dedi dr. Ben de normal diyodum ama..
Anne112 EsmaTugra sonuç olarak size bir tedavi başladı mı😊 her doktorun yorumu farklı gerçekten kimi 10. Kakayı tehlikeli bulmazken kimi 2. Kakada sıvı takviyesinde bile bulunabiliyor. Geçmiş olsun diyeyim o zaman bol bol anne sütü en iyi tedavileri 🤗