1ikizannesi Kızlar bebeğim 2500 gr doğdu bu ay ölçümde 8500 olmuş. Ebe çok alıyor kiloyu dedi bi an için çok korktum. Bebekleriniz ayda kaç kilo alıyor ? Kilonun bu şekilde olmasının kötü bir etkisi var mıdır ?
zeynepbalci 1ikizannesi hayır ya ne alaka benim kzım da 2700 doğdu 2500gram a düştü 4 gün sonra, 5 aylıkken 7500gramdı normal yani
prensler_-_ 1ikizannesi Bebegim 7 aylık 8 kusur kilo fakat doktor bana böyle bişi demedi hatta bence zayıf 5-6 aylıkken top gibiydi şimdi incecik bacakalri
Omertugra20 1ikizannesi oğlum 7 aylıkken 9300 dü sağlık ocakları ebeler neden böyle abuk subuk konuşurlar hiç anlamam o yüzden götürmüyorum
Fatma66 1ikizannesi benim kızım 8 aylık 8300 kilosu sizin bebeklerinize maşallah güzel de yiyip içiyo ama kilo alamıyo etraf ne kadar zayıf diyor, 😐
1ikizannesi zeynepbalci insanı öyle bi korkutuyorlar ki bazen.. mama içiyorlar ikiz bebeklerim. Böyle olursa obeziteye kadar yolu var mama yapıyor diyor. E mecbur istiyor onu da
esma_korkut 1ikizannesi benimki 5 ay 10 günlük 10 kilo …anne sütünden başka birşey almıyor….3.600 doğdu…
1207 7 ay 20 günlük 10 buçuk kilo. 6 aya kadar sadece anne sütü ile 9 buçuk kiloydu. Rahat olun her çocuk farklı bizimki doğuştan iştahlıydı mama hiç yemedi sadece anne sütü ile 9 kiloya geldi doktorlar çok normal dedi