Dubus18 okadar bilmiyorum benim bebeğim daha 2 aylık ama her yerde 4.ayın çok zorlu geçtiğini duyuyorum görüyorum. Eminim zordur ama siz sakin kalmaya çalışın. Sizin de stresiniz bebeğe geçmesin. İsterseniz bir internetten yazın 4.ay atak dönemi diye belki size yardımcı olacak bir şeyler bulabilirsiniz.