Gerçekten yıldım. Ek gıda resmen eziyet oldu bize. Neredeyse 11 aylıklar ama taneli pütürlü hiç bir şey yemiyorlar bu zamana kadar hep çatalla ezdim çorbalar hariç blender kullanmadım bile ama ağızlarına en ufak pütür gelse kusuyorlar. Hemde öyle böyle kusmak değil. Yumurtayı ağızlarına sokmuyorlar, pankek omlet, kuymak, krep vs aklınıza ne gelirse her gün yapıyorum ama yok yok yok yemiyorlar. Hep muhallebi çorba yoğurt meyve püreleri yemek istiyorlar. Ya domates salatalık sokamadım ağızlarına daha. Bakıyorum milletin çocuğu köfteler yiyor eline alıp. Benimkiler daha muzu yemiyorlar ellerinde tutup. Çok yoruldum bu durumdan. Hepsini karıştırıp veriyorum kusuyorlar, ayrı ayrı veriyorum yine kusuyorlar. Gerçekten yıprandım. Bu ek gıda beni bitirdi. Pes etmeme ramak kaldı..