Kızlar hep bebişler hep bebişler.🥰 Kendine mont alan var mı ya. Bakıyorum bakıyorum hiç gönlüme göre bulamadım siyah istemiyorum hep siyah giydim şu ana kadar. Kısa da olmasın kalçamı kapatsın en azından.
mont alan varsa ya da beğendiğiniz mont bir gösterin allah aşkına ya