Elifayza oğlumun 4-5 ay boyunca mukuslu kakası vardı,süt ürünleri diyeti de yaptım ,yediğim içtiğim herşeyi tek tek deneyerek gittim ,ne yaptıysam geçmedi,taa ki ek gıdaya geçip de farklı şeyler yiyince düzeldi. Oğlum çok sık ve fazla emerdi ,internette bi yazıda bir açıklama okumuştum; çok sık emen ve önsütü fazla alan bebekler sindiremediği için kakada mukus olur diyordu doktor. Farkettim ki bizim sıkıntı ondanmış,şu an 8 ay 20 günlük ve yaklaşık 2 aydın kendiliğinden geçti