0708 ilk öncelikle bol sabırlı olmanız lazım, istemedigi tuvalette vs oturtmayin teklif edin hangisini istiyorsun diye,yarım saate bir tuavlete götürün ilk günlerdeyseniz,yere biryelre yaptığı zman kızmayın, farketmesi için zman tanıyın üstünü islattignda biraz bekleyin rahatsız olsun,gece ve gündüzu bir bırakın, bezin tamamen hayatından çıktığını anlasın,gece üstünü işesede asla bez takmayın, ıslanınca uyanıp sizi uyandırcaktir,rahatsız olduğunda çıkart demelere başlayacaktır,egerki rahatsız olmuyorsa , farkettirin aaa oğlum cişini üstüne yapmışsın ,üstüne yapma hasta olursun bak tuavlet burda vs, videolar şarkılar dinleyebilirsin,gerckten çok sabır lazım,ama en az 15gun kadar geçmesi lazım,her çocuk ayni değil,baktınız ilerleme oluyor sabırla devm edin,kızıma2ay olucak hala kaçırmalar oluyor,iki gün üstüne yaptı,anladimki üşüttu,hemen ayakalrini daha kalın giyindirdim,panduf felnda alicam ama çıkamadım birturlu,,neyse sabır lazım bol sabır,çok konuşmamaya dikt edin,çocuğunuzu rahat bırakın,arada hatırlatin,birşey yediğinde ictiginde saat tuttun kendiniz götürün, söylemiyorlar ilkten,zmanla söylüyorlar Onuda,kakasını yapıp korkarsa sakin olun normal birseymiş gibi konuşun kakasını hazine gibi görüyorlarmis,uzmandan dinlemiştim,kakasını ona geri geleceğini söyleyin diye,kakaya çise by bu yapın yine gelin diyin..kızım birgün kakasını lazımliga yaptı oturdu onunla konuştu,seni coook seviyorum dedi 🤭Tabi kendi dilinin döndüğünce ben anladım ama😅 çaktırmadim ama şok oldum😊nyse böyle böyle sabırla vazgcemedim,çok vazgecmek istedm ama ilerleme en ufak birşey farketigimde vazgeçmedim,zaten bez takmak işkence gibiydi..sizde yaparsınız vazgeçmeyin devm edin…