Melissa12 İlk oğlumda gece beslenmesini eşim sayesinde kestim😅 her uyandığında eşim kucağında salladı,su verdi. Sonra emmek için uyanmadı. Ama bu seferde su için uyanır oldu 1,2 kez. Memeye aşırı bağımlı bir çocuktu tek çare eşimdi🙈 şimdi kardeşi oldu 9 aylık onu da yakında aynı yöntemle keseceğim