Merhaba anneler, bebeğimin yüzünde yuvarlak bişey çıktı geçmedi ve durup durup kızarıyor sonea geçiyordu bizde doktora götürdük egzama dedi bana süt ve süt ürünlerine karşı diyet verdi. 3 mamaa önerdi
Elecare
Pregamin as
Evolvia
Kullanan varmı acaba siz ne yaptınız bu durumda
Aynı zamanda anne sütü alıyor ama geceleri mama veriyordum