2 yaşında oğlum var 2 aydır ayrı yatiriyorum lakin geceleri kalkıp yanıma geliyor benle uyumak istiyor, bende uyuyunca yerine götürüyorum gece bu olay 3 defa yasaniyor,gece yatmadan duş aldırmıyorum sütünü iciriyorum altını değiştiriyorum uyku arkadaşı da var artık alışması için ne yapabilirim bilmiyorum, bu olay 2 haftadır yaşanıyor ne yapmam gerek bilemiyorum akıl verin kızlar ne yapayım