Arkadaslar kizim 3gündür kuru öksürük var baska hicbir sey yok dün zeytinyagı sürdüm göğsüne hem sirtina rahat uyudu öksürmedi sadece biara öksürdü keyfi de yerinde yemek yiyor oynuyor sizce hastaneye götrym mii öksürük icinn yoksa evde mi kalayim virüs varya bulasir diye cok korkyorm hastanede tıklım tıklim biliyorsunuz