Ebruuu0648 Kızlar 7 aylık oğlum gece bazadan düştü nasıl olduğunu anlamadım emziriyordum içim geçmiş normalde hiç olmaz öyle bianda oldu herşey baktım yerde ağlıyor hemen aldım az bişey ağladı sonra uyudu yarım saat sonra kaldırdım biraz durdu hareketlerine falan baktım normal geri uyudu kusma kanama biyerinde morluk şişlik yok gece 2 gibi düştü. Şimdide normal herşeyi ne yapmalıyım çok korkuyorum bişey olur diye yaşayan annelerimiz bi yazabilir mi ?
Ebraryz Ebruuu0648 kusma gözlerde kayma vs yoksa birşey olmaz etrafını kapatın dönüp tırmanıp düşmesin geçmiş olsun
semsemsem Ebruuu0648 geçmiş olsun başıma geldı benımde anormal bı durum yoksa bişey olmaz merak etmeyin
Karpuzlusoda Ebruuu0648 çok geçmiş olsun. Bende bebeğimi kendimle yatırıyordum bugün ayırdım beşiğine bıraktım geçen gece hiç hatırlamıyorum yatağın ucuna bırakmışım ya dönüp düşseydi ya ben vursaydm diye öyle korktum ki 😓 Emzirirken ışığı açıyorum artık kendime geleyim uyumayaym diye 😐
Ebruuu0648 Hemsiremomm teşekkür ederim anormal bir davranışı yok ama korkuyorum hala şoku atlatamadım
Ebruuu0648 semsemsem yaa herkes yaşıyormuş bunu hemen hemen sanırım diğer postlra baktım da inşaAllah bişey olmaz
0znur Geçmiş olsun 😞 6 aylığız dün benim de oğlum düştü. Elim ayağım tutmadı resmen. Doktor hareketlerinde bir sorun, kusma, gözlerde kayma, bıngıldaginda şişlik yoksa korkmayın diye m çok şükür iyiyiz şuan