YigtnAnnesi bilmedıgınız bır sey sonucta, tepkınız normal🌺 artık bilincindesiniz kendınızı korkutmayın ılac sonrası kesın kurtulacaksınız bunu düşünüp rahatlatın kendınızı. Evdekılere bulasmasından ya da sureklı bu sıkıntıyı cekmekten ıyıdır. Bellı bı noktadan sonra psıkolojınızı bıle etkıler. İlac hemen etkı edıyor dıye bılıyrm . Evdeysenız için bir yere gitmeyin, ishal agrısı gibi bi agrı oluyor sanırım. Genelde tek seferde hepsı gıdıyor dıye bılıyorum