minikoglusdoga Devushka bence o sıkıntı anında yaşanmaz... sütten bebeğe geçebileceğini düşünüyorum o kimyasalların... saçlarım bembeyaz oldu boyatmadığım için. Sıkıntı olmadı diyenlerin kısa vadede kendilerini rahatlattıklarını düşünüyorum.