Serife57
arada bir kullanıyorum
3 gün buzdolabı
3 ay buzlukta duruyor
eriyen süt bi daha donmaz aynen
ben 60 yada 90 ml koyduktan sonra içinin havasını boşaltıp ağzını kapatıyorum yatay bir şekilde koyuyorum buzluğa ama diğer gıdalar ile aralarına mesafe de ekliyorum
geride geniş bir kapta ılık suda eritiyorum içiriyorum
annemde, kayınvalidemde, ablalarımda,görümcemde
1 er paket bulunuyor emanet bırakacak olduğumda eritip veriyorlar