Balperisi Merhaba evde giymelik hem toparlayıcı hem rahat bir tayt istiyorum nasıl bir şey almalıyım marka model önerirseniz çok sevinirim😇
adastra Balperisi Ben oysho taytlarından çok memnunum ama evde giymeye kıyamam. Penti taytlarını tavsiye ederim onlardan da memnunum ☺️
Arenbuse58 Balperisi Bianco lucci trendyoldan aldım mat parlak siyah ve mor rengini aldım sezaryen sonrası kullandım hem sıkı hem toparlayıcı karın bölgesi için birebir gunlukde kullanıyorum çok rahatım
Dogavesultan Balperisi trendyoldan trendmillanın taytlarından aldım ben çok memnumun toparlayıcı olanlarıda normal olanıda var tavsiye ederim
zeynepbalci Balperisi ay ben de alıcam trendyolmilla fitilli tayt bakıyodum ama önerileri bekleyim yine de 😍
Balperisi zeynepbalci bende indirim varken bakayım dedim de boyu uzun yorumu yapılmış Trendyolmilla için benim boyum 160 toplansın istemem🙁
zeynepbalci Balperisi benim de 162 valla bakmadım yorumlara kardeşim aldım deynce, inceleyim biraz bakıyım