Merhaba Hanımlar geçen yıl hamileliğimin 3. ayında 10 mm boyutunda tiroid nodülümün olduğunu öğrendim doktorum doğumdan 1 ay sonra kontrole gitmem gerektiğini söyledi. Doğumdan sonra kontrole gittiğimde nodülümün 2.5 cm olduğunu öğrendim. Biyopsi önerildi biyopsi yapıldı. Doktorum ikilemde kalındığını iyi veya kötü bir şey söyleyemiyoruz dedi hemen bir biyopsi daha yapıldı. Bunda yoğun şekilde kanser hücresi şüphesi olduğunu ameliyat olmam gerektiğini söyledi. Ameliyat olcam 2 hafta içerisinde tiroid bezlerimin hepsi alınacak. Bebeğim 10 aylık ve geceleri sürekli uyanıp meme istiyor. Asla memesiz uyumuyor biberona alıştıramadım. Doktorum ameliyattan 24 saat geçtikten sonra emzirebilirsin dedi. Bebeğime teyzeleri bakacak o gece. Fikirlerinize ihtiyacım var ne yapabilirim memeden kesmeli miyim sizce onunda günahına girmek istemiyorum karışık duygular içerisindeyim.