prensannesi1111 Anneler selam 22 aylk oglum bazen bize yan bakiyor basi sabit gozleri saga yada sola dogru tam sekilde yan bakiyor yani her zaman degil ara sira ama internetten arastrdgmda otizim belirtisi yaziyoe basina gelen oldumu acaba bize bi nevi oyun mu yapiyorki diye dusunuyorum
Cancansmom prensannesi1111 göz sağlığı ile ilgili bir problem de olabilir, göz kayması gibi anlatmışsınız.
Deletedmom27337 prensannesi1111 bebeklerinize nie hemen rahatsızlıkları yakıştırıyorsunuz anlamıyorum. Bugünlerin tadını çıkarın. Eğer gerçekten öyle bir rahatsızlığı varsa ileride zaten anlaşılıcak. Yada sağlıklıysa neden kendinize bu dönüşü olmycak günler zehir ediyorsunuz. Sadece size demiyorum. Son günlerde çok görür oldum. Bebeğim şunu yapıyor otizm mi. Bebeğim bunu yapmıyor otizm mi 🤦🏻♀️
seheriko prensannesi1111 benim kızımda 25 aylık öyle yan bakıyor oyun yapıyor. Mesala bzen kendi etrafında dönerkende yan baka baka dönüyor. Açıkcası sorun olarak görmedim hiç
Kurt17 prensannesi1111 internette yazan şeylere göre şuan benim başımda tümör var 🙂 kulağımda bı pıt pıt diye kalp atma sesi gibi bı şey vardı geçen çınlama ile birlikte ilk defa başıma geldi yazdım baktım yine kulak tümörleri ya da beyin tümörü ya da enfeksiyon gibi şeyler çıktı halbuki su kaçmış ve hava soğukken dışarı çıkmıştım o gün 🙂 demem o ki nette öyle şeyler yaziyorki şuan ülkenin tamamını kendini hasta kabul eder oraya bakıp. Bende sizin gibi bir anneydim her okuduğumu çocuğuma yakıştırdim ama bunu yaptı aaa döndü aha çevirdi aaa sinirlendi konuşması da gecikti bunları yazınca zaten direk Çocuğunuz otizm çıkıyor doktora gittik çok şükür sadece dil konusunda geriyiz. Şuan 4 yaşında konuşuyor yaşıtları kadar değil sadece kendi isteğimle de dil terapistine götürüyorum haftada bir kere terapist kadın bile dedi bana çok ihtiyacı yok diye. Bu süreci bu kadar kolay yazdım ama o testler doktor randevusu vs bunlar için aylarca mücadele ettik sabır ettik ömrümden 1 yıl 1.5 yıl sürekli acaba mi demekle geçti içim içimi yedi çünkü netteki yazılanları hep kabul etmiştim orda da detaylı yazmıyor yani her çocuk her zaman dönebilir bir şeyi çevirebilir adına her daim bakmayabilir ama şu gibi durumlarda bu hareket risklidir demiyor ki yan baktı hiii otizm döndü hiii otizm konusmuyo hiiii otizm…. Bunu içinizi rahatlatmak içinde söylemiyorum doktora gidin gerekli muayenesi yapılır içiniz rahat eder. Benim bu kadar takılma sebebim bu arada aile yakınları oldu sürekli konusmuyo dediler baştan biz takilmiyorduk bile düşünün. Sürekli bir kıyas çocuk düşse bile AA neden düştü kalksa niye kalktı her şeyine kulp bulmuslardi. Uzun uzun yazdım ama evhamlı bir anne olarak yazıyorum. Çünkü anlıyorum sizi böyle zamanda birilerinin ne yaşadığını insan merak ediyor. Birde ben hiç küçük cocuk görmedim yakınımda büyüyen yeğenim vardı o da 3 yaşında bir kelimesi bile yoktu sonra 4 yaşında kreşe gitti öyle öyle başlamisti onun babası abim de geç konuşmuş falan. Yani tecrübem yoktu hep panik oldum o yuzden.
prensannesi1111 Cancansmom evet haklsnz sanki bilerek yapiyor gibi tam. Anlayamadm yaptiktan aonra guluyo falan
Cancansmom prensannesi1111 şaka da yapıyor olabilir 😀takip edin durumunu, belli olur elinde olmadan mı yapıyor,kasten mi yapıyor, açık eder kendini.
prensannesi1111 seheriko evet aynen anlattiklariniz bizde de var donerken de yapiyor bende bugun biyerde okudugum icin kafama taktm acikcasi sizin cocugunuzun konusmasi kelimeleri nasil
mihrosum seheriko canım merhaba. Kızım 27 aylık bu 1 haftadır gozlerını yan yan kaydırıyor mu desem yan yan bakıyor mu desem. Bakarken kaydırıyor mu desem bilemedim. Ama bugun sarkı actık dans edip donuyordu donerken de gozlerını yine oyle yaptı yan bakar gibi . Bız bugun goz druna gittik gozlerıne hıcbır sorun cıkmadı. Sızın ki donme dısında da yapıyor muydu acaba?
47tuba- seheriko seheriko benim oğlumda 27 aylık etraf kalabalıksa simariyor sürekli etrafında dönüyor ve dönerken gözlerini kaydiriyor yukarı yana falan kaslarını çatıyor Sizin çocuğunuz nasıl bunlar normal şeyler mi oyun mu oynuyor sizce başka zaman yapmıyor .erken doğum daha konuşmuyor önceden sürekli baba diyordu artık deneyi bıraktı.isaret parmağını yeni yeni öğrettim.bay bay yapıyordu onu da bıraktı gibi. Tvyi biraktirdim. Offf ya kafam karışık mutsuzum. Pazartesi doktora gideceğiz. Bir kere gittik otizm belirtileri var gibi ama 2 ay sonra tekrar gelin dedi .çok kötü demedi aslında ilgilen sürekli sosyallessin zaman la geçebilirde dedi . lütfen cevap yazın sizce durumu nasıl yaşayan var mı
Nlyckmk prensannesi1111 bu hareketi dönerkenmi yapıyo? Benim oglum da yapar bu hareketi ve çevremizde kim görse çok akıllıca buluyo bu hareketi düşünürsekte dönerken yapmasının nedeni arkasını görmedigi icin yan bakıyo bir nevi kendini garantiye alıyo denge saglıyo yani bu yan bakma olayı zekice buluyorum ve sizin oglunuzun da bilerek yaptıgını düşünüyorum bir hareketiyle otizm olmaz rahat olun 😊
ferdanur32 Nlyckmk merhaba benim oğlum dönerken yan bakiyor sizinkinde bir sorun çıktı mı sağlıklı mı gelişimi
784878sc prensannesi1111 doktorun biri kayınbabama internete bakıp hastalık hastası olup yanıma gelme demişti benim oğlumda yapıyo önemli bişey değildir bence oyun yapıyorlar
senamiray prensannesi1111 herşeyi kötüye yormayın lütfen burda bi çok anne böyle yapıyor doktora götürün aklınızda soru varsa internetten bakınca insanı mezara koyuyor
Cancansmom senamiray ben internete göre bu yaşıma kadar, defalarca beyin kanaması geçirip kanser olmuşumdur mesela.
cansuakyz Otizmi çok araştırdınız mı ki hemen otizm diyorsunuz? Hareketleri son derece normal tadını çıkarın alın kucağınıza sevin sevgi gösterin hemen kötüyü düşünmeyin
MayneymisAltintop prensannesi1111 göz sağlığı ile ilgili bir problem var mı emin olun. Heme. Korkutmayın kendinizi. Bir arkadaşımın oğlu o şekilde otizm değil ama gelişim geriliği var Eğitim görüyorlar
Kurt17 MayneymisAltintop sadece dönerken yan baktığı için değildir yanında mutlaka başka etkenleri vardır tek bu yüzden eğitim aldiklarini sanmıyorum yanında başka neler vardı?
2lokummannesiii prensannesi1111 Anladığı için size oyun yapıyor bir ara oğlumla yan bakma oyunu oynuyorduk😂
MayneymisAltintop Kurt17 tabikide bir sürü şey daha vardı ama yan bakmasıda bariz belirgin bir özelliğiydi. İsmine bakmama, konuşmama, dikkat dağınıklık ve hiperaktivitw gibi birçok şey vardı. Belki benm bilmeidğim bir çok şey daha da vardır