Gnert_ayfn22 bebeğin hayırlı olsun güzel annecim.. bebeğinin avucu kadar midesi var bir kiraz çekirdeği kadar o yüzden sütün ona yeter emdikçe zamanla artar. Dilruba demirezerin videolarını izle mutlaka.
benim 8 aylık bebeğim hala göğüs ucum yok ve emiyor.
yaşadıklarımı anlatayım sende sana uygun olanları dene canım.
hastanede hiç emzirmedim mama verdim 1 ölçek ve biberon ile şimdiki aklım olda kaşık biberon kullanırdım ve hastane de emmese bile göğsümün üstüne koyardım bebeğimi.
eve gelince hümana çay kuru dut incir hurma kompostolar bulgur pilavı kimyon çayı süt yapan ne varsa bol bol dereotu hurma yedim. 1,5-2 saatte bir sağdım ve silikon uç ile emzirdim. Bebeğimin emme refleksi çok gelişmemişti ve normal tutuş ile emmek istemiyordu futbol tutuşu ile emmeye başladı ters durarak emiyordu. O sarı süt dediğimiz sütü sağdım sağdım verdim 30 gün kadar hem sağdım hem silikon uç ile emzirdim ve silikon ucu da 1 günde bıraktı oda nasıl emzirmeye başladım tam süt hızlı akışa geçtiği an ucu çıkardım göğsümü ağzına verdim onu da bebeği ensesinden tuttum memeye yaklaştırdım ve göğüs etrafında dairesel hareketlerle meme başına yaklaştırdım sütün kokusu ile ağzını açtı ve tutturdum.
bu olana kadar sağlık ocağına gittim hemşirelerden emzirme için destek istedim ebelerden destek istedim ama onlarda 1 kez tuttu bebeğim silikon uçsuz zamana bırakmıştım. Beyaz gürültü bol ten teması yap bebeğinle emerken eldivenlerini mutlaka çıkar sana dokunsun böyle süt de çoğalır. Mutlaka emer bebeğin güzel annecim sen mamayı kaşık biberon ile verirsen biberona alışmaz silikon ucu da avent 15 mm öneriyorlar ama ben wee baby kullandım sorun olmadı. İstediğiniz zaman yazın bana meme reddi yaşadığımız dönemde bile pes etmedim 1 ay ayakta emzirdim gezerek bu emme konusunda çok zorluk yaşadım bende.