Nilsmom
Galiba ondan biraz rahatladı çok sakin bir Bebegim vardı diş çıkmaya başladı hiç durmaz çok az uyuyordu hep bana yapışık kolyeden sonra sanırım iyi çok şükür 🙏 sadece geceleri biraz huzursuz oluyor ve ağzından çok su akıyor onun dışında bir problem görmedik çok şükür