Bebeğim uzun süredir yeşil kaka yapıyor. Doktora götürdük gaita testi istedi adenovirüs ve rota virüsü negatif çıktı. Besin alerjisi olduğunu düşünmüyorum çünkü yeşil kaka dışında hiç bir belirti yok. Günde 5 6 defa yapıyor kakasını. Bu durumu yaşayan var mı çok kafama takıyorum. Sadece anne sütü alıyor alerji diye düşünüp diyet yapsam sütümün besleyiciliği düşecek ne yapacağımı bilemedim. Bu arada biogaia prebiyotik de kullanıyorum