Mugerrr Merhaba anneler bebeğim 3 ay 21 günlük. 3 aylık olduğundan beri baş parmağını emiyor bu ayda parmağını emen bebeğiniz var mı ? tecrübeli anneler parmak emmeyi ne zaman bırakır acaba
Hellolo Mugerrr ben aylarca emmişim doğduğumda öyle parmak küçüklüğü gelişmemezliği gibi bir sorunum yok
Oykuaygun Mugerrr oğlum da emzik emiyor. Şimdi 5.5 aylık emzik veriyorum çıkarıp ellerini emiyor. Emsin ya elbet bir gün bırakacak zorla olacak bir şey değil ki
Mugerrr Selinglr avent emzik almıştım hamileyken, doğduğunda verdim ilk zamanlar tutuyordu 1 ay öncesine kadar da az da olsa tutuyordu. Şimdi veriyorum tükürüp atıyor
Mugerrr elcn4139 bebeği olan bir arkadaşım var ona sordum onun bebeği emzik emiyor hiç parmak emmemiş bende merak ettim ilerde de sıkıntı olursa diye. Teşekkür ederim 🙏
Mugerrr Selinglr kesinlikle doğru söylüyorsunuz. En çok uykuya geçerken kullanıyorduk biz. Dışarı çıkınca arabasında duruyor çok ağlamıyor.
sincapinannesi 2.ayından beri emiyor 4AY 19 gün olduk hiç rahatsız değilim ellerini keşfediyor .. eline aldıklarını ağzına götürüyor.. böyle tanıyorlar dünyayı
zsila Mugerrr bnm oğlum 6 aylık oldu,uykuya yatarken emiyor parmağını. Emzik emmiyor,alışkanlık haline getirdi ve bu iyi birsey değil. Eğer parmağını emmeyi bırakmazsa, ilerde emdiği parmağı incelir.
kahvekolikk Mugerrr 2 aylıktı oğlum parmağını emiyordu emerek uyuyordu şimdi 6 aylık bıraktı parmağını emmeyi bir tek çok acıktığı zaman parmağı ağzına gidiyor o zaman da ben anlıyorum hemen doyuruyorum ☺️