Arkadaşlar düz kafa yastığı alacağım e bebekten içi oyuk olanlardan ama yine kullanan arkadaşlara sormak istedim işe yarayan oldu mu ? Kafa tipi yuvarlak oluyor mu cidden ? Benim bebeğim ilk doğduğunda aşırı yuvarlaktı tabi ben normal doğum süreci yaşamadığım için çok fazla ilk zaman bebeğimle ilgilenemedim, kendi sağlık sorunum yüzünden. Hep düz yatırmışlar ve düz yatmayı çok seviyor o kdr yan yatırıyorum gece kendini çeviriyor daha 2 aylık olmasına rağmen. Kafası asla dümdüz olmadı tabi ama bn ilk doğduğu gibi olsun istediğim için çabalıyorum. İstikrarlı şekilde olursam düzelir mi ? Bir de o kafa yastıkları cidden işe yarıyor mu sonra yarıyor diye yatırırım daha kötü olmasın diye yazıyorum ?