meraklibiranne 5 aylık bebeğim her uykusu geldiğinde çıldırıyor arkadaşlar öyle böyle ağlama değil bi yeri kopmuş gibi ağlıyor uyuturken bile çok aşırı ağlıyor uyuyunca rahatlıyor sizinkiler de öyle mi