Selam kızlar 27 aylık Oğlum dün sabah kalktığında ishal yapmıştı sonra yediklerini çıkarmaya başladı iki kez akşama kadar da 7-8 kere sulu ishal yaptı artık iyice halsiz düşmüştü Akşam eşim geldi gibi hastaneye götürdük özele sürekli gittiğimiz doktora git kaka tahlili kan tahlili yapıldı rotavirüs çıktı Doktor bol bol su içsin vücudu sıvı kaybetmesin dedi serum verdi bir şurup ve Damla yazdı kızlar Şimdi bu virüs başından geçip nasıl bir yol izleyen oldu neler iyi gelir ne içirip ne yedirmeliyim bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi tesekkur ederim şimdiden herkese