Umay3840 Bebişim 3 aylık dogdgndan beri meme de uyuyor su an vazgeçirmek istyrm ilerde daha cok zorlanmamk ıcn ne gbı öneriniz vr yksa kendi kendine unutuyor mu
Sgma Umay3840 çözüm olacak mı bilmiyorum bende deneme aşamasındayım emdikten sonra emzik veriyorum onu da pek tutmak istemiyor o attıkça ben vermeye çalışıyorum biraz tutma süresi arttı
Azyef Umay3840 merhabalar beslenmeyi uyku sonraları yapsanız karnı tok olsa uyutmak ıcınde pıs pıs pat pat yaparak uyutabılırsınız o zaman
Kubravera Umay3840 ben emzikle çözüm buldum. Memede uyumak istiyordu , emzirdikten sonra emzik verdim. Şimdi emziği verince uyku moduna geçiyor
Kubravera Umay3840 tommee tippee emzik denediniz mi ? Onu da çabuk tutuyor bebekler denemediyseniz bence bi deneyin
Petitom Umay3840 benim bebeğim weenin emziğini tutmuştu şu an desteksiz uyuyor emzik çok işime yaradı bu konuda