GozdeAsel Merhaba 50 günlük bebeğim Yanında ben babası ya da başka birisi varken tv sesinde uyuyor yatağına getirdiğimde uyanıyor. Sessiz ortamda gündüz hiç uyumuyor. Geçen gün gün boyu odada uyutmaya çalıştım odadan her çıktığımda uyandı nedeni nedir acaba??
Neslihanbew GozdeAsel benim oğlumda aynı cnm bazen evde birileri oluyor bir bakıyorum uyuya kalmış bazen gün boyu hiç uyumuyor kızımda aynı idi bi nedeni yok uyumayı bilmiyorlar dalmakta zorlanıyor her bebek aynı değil ama zamanla düzeliyor cnm kızım da 4 aydandüzelmeye başlamıştı öyle söylim
PrensesimEla GozdeAsel 2 aylık bebeklerde genelde bu sorun oluyor sanırım benim kızımda iki aylıkken öyleydi şuan 3 aylık gündüz de gece de daha iyi uyuyor. Atak haftasında olabilirsiniz
GozdeAsel Neslihanbew geçen gün akşam 6 dan gece 3e kadar ne ben ne babası hiçbir şekilde uyutamadık.. En sonunda yanıma yatırdım o an uykuya daldı 🤦♀️ doğum zamanı 8 gün yoğun bakımda kaldı o yüzden yalnız kalmaktan mı korkuyo diye düşünüyorum artık.. Oysa ki 4 güne kadar çok güzeldi uykusu..
Neslihanbew GozdeAsel ara ara uyku gerilemesi yaşıyorlar geçen hafta benim oğlum sabah 7 de gözlerini bir açtı ertesi akşam 12 ye geliyordu daldı tam 17 saat kucakta 5 dk uyuyarak sürekli mız mız geçirdik kızımda aynı olduğu için biliyordum ben ara ara yaşanıyor ilk 3 ay. Aspiratör beyaz gürültü süpürge falan dalmasına yardımcı olur dene istersen bende işe yaramadı.
Neslihanbew GozdeAsel bu arada biz dün 2 aylık olduk doktorum bu aylarda yalnız kalmak istemez hep yanında ister sizi demişti
GozdeAsel Neslihanbew saç kurutma makinesi sesi açıyorum gözlerini kapatıyor 2 3 saat öyle geçiyor artık kapatiyim diyorum kapattığım an sıçrayarak uyanıyor. Kapatmadım zaman uykuya daldığında cıkıyorum odadan yine uyanıyor..
Burcud Bebeğim de iki aylık atak haftasında gündüz nerdeyse hiç uyumuyor uyuyor 5 dk sonra uyanıyor gece de çok zor geçiyor uykuya umarım bir an önce düzelir
GozdeAsel Burcud bizimde atak haftamızın son zamanları geçen hafta 3 gün çok zordu birde bu hafta pazartesi günü kendimi 5. Kattan atıcaktım 🙄
Burcud GozdeAsel bende öyle sizin gibiyim tam uyudu diyorum 5 dk geçmiyor gözler açılıyor 😂😂zaten uykuyu unuttum
GozdeAsel Burcud eşim işten geldiğinde ilgileniyor 1 2 saat. Dinleniyim diyorum yine uyuyamıyorum 😂😂 en kötüsüdür yorgunluktan bazen sütüm az geliyor 🤦♀️
Burcud GozdeAsel bende uyuyamıyorum eşim uyu diyor bide uykusu falan düzgündü atağa kadar çok şükür uyuyordum ama atakla bitti hepsi😴😴