Kuzum 10. Ay atagindasınız muhtemelen. Cok ciddi uyku gerilemesi yapıyor tıpkı 4. Ay atağı gibi uykuları alt üst ediyor. 11. Ayın şöyle ilk 10 gününden sonra düzelecek. Ama gece beslenmesini kesmen gerek eğer kilo alımı iyi ise. Tabii doktoruna danışarak. Ben tam 10. Ay da önce gece tek beslenmeye geçtim, sonra da 11 gibi kestim. Uyanınca su ver. Biliyorum hem sürekli bölünen uykularla uğraşıp bir de beslenme kesme çabaları zor olacak ama eger ki bu süreci beslenmeyi de keserek sürdürürsen yaşında deliksiz uykular başlayacak. Benim oğlumda gündüz 40 dk uyurdu 1 sene, illallah etmiştim. Sebebi bebeğinin uyku eğitimi yok. 40. Dakikada uykusu zayıflayınca uyanıyor ve kendini geri uyutamıyor. Destek arıyor. Sana tavsiyem atak bitince uyku eğitimi de ver. Kendi kendine dalmayı öğrenince gece uyanıp iki vızlayıp uyuyorlar.