kutgun Benmki de tam 13. Uyanıyor 90cc mama içiriyorum. Bir bucuk saat sonra omlet yapıyorum ben kahvaltı yaparken o da omletini peyniri yiyor. Çok şükür ki yumurtayı bı sekilde sevdirdim. Haslama olarak öğürüyor. Omletin içine köy tereyağ koyuyorum mis gibi kokuyo